Reklamační řád

 

Reklamační řád Azorella s.r.o. 

Odeslání reklamace

Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE. Doporučujeme, aby zásilka obsahovala doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace

O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. 

Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
Doručovací adresa

Azorella s.r.o.

Riegrova 345

Dvůr Králové nad Labem

544 01

email : azorella@azorella.cz

Telefon : + 420 494 940 628

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na azorella@azorella.cz kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

V případě doručení zboží v neodpovídajícím stavu např. s poškozeným obalem či jeví-li zboží jiné známky poškození zásilku NEPŘEJÍMEJTE!

Zvýšené opatrnosti dbejte obzvlášť u produktů jako např. televizory, monitory, mikrovlnné trouby, varné desky, atp. u kterých může vlivem přepravy dojít k poškození obrazovky či skleněných částí.

Popřípadě můžete zboží přijmout s výhradou a sepsat s dopravcem záznam o škodě nebo zboží s dopravcem rozbalit a zkontrolovat před převzetím.

Konkrétní postup jak postupovat při doručení poškozeného zboží naleznete níže.

Česká Pošta

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
 Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na azorella@azorella.cz (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.

Zásilkovna

Pokud máte podezření na ztrátu zásilky, její poškození, poškození obsahu zásilky během přepravy atp., prosíme o vyplnění formuláře na stránkách zásilkovny. Po zadání vašeho čísla zásilky se Zásilkovna vynasnaží co nejrychleji situaci dořešit. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na azorella@azorella.cz

Upozornění

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Azorella s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době v provozovně Riegrova 345, Dvůr Králové nad Labem.

Doporučujeme

Zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo tam. Celý proces probíhá výrazně rychleji, neboť nejednáte přes prostředníka, ale přímo. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na dobré úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort, který výrobce nabízí (velmi často oprava u zákazníka nebo výměna ihned, apod.) Více informací naleznete zde.

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v oblasti služeb poskytovaných dodavatelem Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/)

Reklamační formulář

Jméno a příjmení

Váš e-mail

Vaše telefonní číslo

Vaše poštovní adresa

Číslo objednávky (naleznete na objednávce)

Způsob vyřízení reklamace

Kód reklamovaného produktu

Název reklamovaného produktu

Popis závady

Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení